فروشگاه تجهیزات ایمنی حفاظتی

ساخت وبلاگ

دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری در گروه های مختلفی دسته بندی می شوند و به همین دلیل نیز کاربردهای گوناگونی دارند. در زمان خرید این تجهیزات با توجه به اینکه هدف از نصب دوربین مداربسته چیست باید گزینه ای با ظاهر مناسب را انتخاب کرد. 

دوربین مداربسته دام

دوربین مداربسته دام یا گنبدی از نمونه های بسیار پر کاربرد در میان تجهیزات امنیتی می باشد که ساختاری نیم دایره و شبیه به گنبد دارد. این دوربین ها در انواع مختلف تخت شبکه و آنالوگ در محیط های داخلی مورد استفاده قرار می گیرند.

دوربین مداربسته بالت

بر روی دوربین مداربسته بالت لنزهای ثابت، وریفوکال و موتورایز قابل نصب بوده و کیفیت تصاویر آن حداقل یک مگاپیکسل و حداکثر 12 مگاپیکسل است. 

دوربین مداربسته سوزنی یا مینیاتوری

یکی دیگر از پر کاربرد ترین انواع دوربین مداربسته بر اساس شکل ظاهری، دوربین سوزنی یا پین هول می باشد. دوربین مداربسته سوزنی یا پین هول ابعادی حدود 3 در3 سانتی متر دارد و بیشتر عملکرد جاسوسی دارد.

دوربین مداربسته اسپید دام

از نظر شکل ظاهری دوربین مداربسته اسپید دام شباهت زیادی به به دام یا گنبدی داشته و تفاوت در قابلیت های آنها می باشد. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

انواع دوربین مداربسته از نظر شکل ظاهری

محصولات فروشگاه امن شو

دوربین مداربسته دام | دوربین مداربسته بالت | 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02188906807

02188905910

فروشگاه تجهیزات ایمنی حفاظتی...
ما را در سایت فروشگاه تجهیزات ایمنی حفاظتی دنبال می کنید

برچسب : دوربین مداربسته, انواع دوربین مداربسته, دوربین مداربسته بالت, , نویسنده : اهوراوب amnsho بازدید : 276 تاريخ : دوشنبه 22 فروردين 1401 ساعت: 19:29

محل ذخیره سازی فیلم های دوربین مداربسته کجاست؟ فیلم های دوربین مداربسته بی سیم و سیمی در طول شبانه روز و هفت روز هفته جمع آوری می کنند کجا و روی چه سیستمی ذخیره می شوند. آیااصلا این اطلاعات ذخیره می شوند تا پس از گذشت زمان اطلاعات جدید روی آنها بازنویسی می گردد؟

دستگاه ذخیره سازی DVR

دستگاه دیجیتال ویدیو ریکوردر یکی از رایج ترین تجهیزات جانبی برای ذخیره سازی  اطلاعات دوربین مداربسته آنالوگ می باشد. با توجه به میزان اطلاعات جمع آوری شده توسط دوربین ها می توان چند هارد دیسک به این دستگاه ها متصل کرد. 

ذخیره سازی تصاویر دوربین مداربسته باNVR

از دیگر تجهیزات بسیار کاربردی برای ذخیره سازی فیلم و تصاویر دوربین مداربسته بالت می توان به دستگاه نت ورک ویدیو ریکوردر اشاره کرد. این دستگاه برای ذخیره کردن اطلاعات جمع آوری شده توسط دوربین های مداربسته تحت شبکه آی پی کاربرد دارد.

ذخیره فیلم های دوربین مداربسته روی SDcard

تنوع در دوربین مداربسته ها بسیار زیاد است و این تفاوت ها نه تنها در کیفیت تصاویر و تکنولوژی جمع آوری و ارسال آنها وجود دارد، بلکه قابلیت حافظه جانبی آنها نیز به چشم می خورد. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

فیلم های دوربین مداربسته در کجا ذخیره می شوند؟

محصولات فروشگاه امن شو:

دوربین مداربسته | دزدگیر | آیفون تصویری |

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر تماس بگیرید:

02188906807

02188905910

فروشگاه تجهیزات ایمنی حفاظتی...
ما را در سایت فروشگاه تجهیزات ایمنی حفاظتی دنبال می کنید

برچسب : دوربین مداربسته, نصب دوربین مداربسته, دوربین مداربسته چشم ماهی, خرید دوربین مداربسته, نویسنده : اهوراوب amnsho بازدید : 193 تاريخ : سه شنبه 16 فروردين 1401 ساعت: 15:18

کار نکردن دوربین مداربسته یا ضبط نکردن آن از مشکلات رایج و البته مهمی می باشد که به دلایل مختلف رخ می دهد. تمام کسب و کارها، محیط های تجاری و امنیتی و مسکونی، دوربین مداربسته را برای ضبط تصاویر و استفاده از آنها به منظور بالا بردن امنیت نصب می کنند. 

بدون شک خراب شدن و از کار افتادن  و ضبط نکردن تصاویر با هدف نصب این تجهیزات تناسب ندارد و و باید خیلی سریع علت شناسایی و مشکل رفع شود. 

 

ضبط نکردن دوربین مداربسته به دلیل پر بودن هارد دیسک

از دیگر دلایل رایجی که باعث کارنکردن دوربین های مداربسته می شود، پربودن هارد دیسک است. هارد دیسک ها دارای ظرفیت متفاوتی هستند و بهتر است در زمان خرید دوربین مداربسته نوع مناسب را تهیه کنید. در صورت پر شدن هارد دیسک از اطلاعات قبلی بک آپ بگیرید و بخشی از تصاویر را حذف کنید. 

خرابی کابل انتقال تصاویر

استفاده از کابل های بی کیفیت باعث می شود با گذشت زمان در ارسال تصویر درست عمل نکنند. بررسی کنید که آیا تنها ارسال تصویر فقط یک دوربین مشکل دارد یا خیر؟ اگر تنها یک دوربین مداربسته قادر به ارسال تصویر نبود، به احتمال زیاد کابل دچار مشکل و قطعی شده و باید تعویض شود. 

 

شما می توانید ادامه مطلب را در لینک زیر مطالعه کنید:

علت کارنکردن دوربین مداربسته چیست؟

محصولات امن شو

دوربین مداربسته | آیفون تصویری | دزدگیر | 

شما می توانید برای مشاوره و خرید با شماره های زیر در ارتباط باشید:

02188906807

02188905910

فروشگاه تجهیزات ایمنی حفاظتی...
ما را در سایت فروشگاه تجهیزات ایمنی حفاظتی دنبال می کنید

برچسب : دوربین مداربسته, نصب دوربین مداربسته, دوربین مداربسته چشم ماهی, خرید دوربین مداربسته, نویسنده : اهوراوب amnsho بازدید : 175 تاريخ : سه شنبه 9 فروردين 1401 ساعت: 18:02